Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Duit tiada ada hati mahu kahwin.. Kah kah kah - Kahwin sahaja lah.


Bila pergi mesin ATM (Automated Teller Machine), pihak bank bukan hanya perlu meletakkan tong sampah untuk membuang resit tapi perlu juga meletakkan tisu sekali untuk lap air mata selepas tengok baki akaun bank sendiri.


Lepas raya baru gaji, tak tahulah nak nangis ke nak gelak. Kah Kah.


Adjust lah apa-apa yang patut.


-Apit Pemalu-
Halangan terbesar sekali adalah diri sendiri, please ubah mindset. 


Lihat FB saya --> Klik di sini.


==========================
Tag: Bersara awal, bekerja sendiri, bekerja makan gaji, bonus penjawat awam, bonus raya, raya di kampung, raya kerja, raya duduk rumah, duit raya, puasa, bazar ramadan, bukan nak raya pun nak duit raya. 

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop