Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

King Top Cuckoo Water Purifiers (penapis air cuckoo). - #MrCuckoo (Team Andy).


Ada orang cakap "kau ejen penapis air #Cuckoo tapi kau tak pakai pun penapis tu dekat rumah sendiri".
.
Kawan-kawan, setiap produk yang saya niagakan tidak semestinya saya guna, kerana setiap produk itu menyelesaikan masalah pelanggan bukannya masalah saya. Tidak semestinya produk itu tidak bagus sehinggakan saya tidak gunakannya.
.
Jadi kita harus faham keperluan dan kehendak saya tak sama dengan pelanggan. Dan saya cuba untuk memahami pelanggan dan menambah nilai hidup mereka dengan apa yang saya niagakan.
.
Penapis air Cuckoo ini sesuai bagi mereka yang ingin mendapatkan air bersih dan bermineral tadah je dan terus boleh diminum, masalah air berkarat pun boleh ditapis maklomlah paip air dekat rumah tu dah mula berkarat. Rumah lamalah katakan. 


.
Tak perlu risau PENAPIS AIR CUCKOO ini ada 3 suhu air (panas/sejuk/biasa).
.
● FREE Register.
● FREE Deposit.
● FREE Penghantaran.
● FREE Pemasangan.
● FREE Service.
● FREE Tukar Filter.
● FREE 5 Tahun Warranty.
● TANPA Perlu Siapkan Dokumen.
● "Blacklist" layak memohon.
.
Bayaran deposit pun tak diperlukan, tengok mudahkan? Ada juga produk penapis Cuckoo ini bayaran bulanan serendah RM60.
.
Jom sebelum Raya AidilFitri hujung bulan ini boleh dah nak pasang penapis air ini kerana tekan-tekan butang je dah boleh keluar air panas dan sejuk, mudahkan. Tak perlu susah-susah lagi nak jerang air masak. Boleh komen PM.


.
Hubungi Whatsapp Encik Apit 012 645 9881 - Klik di sini.
Hubungi
Whatsapp Encik Apit 012 645 9881 - Klik di sini.
Hubungi
Whatsapp Encik Apit 012 645 9881 - Klik di Sini
.
RM60 bulanan selama 84 bulan, Lepas habis bayar penapis air Cuckoo terus jadi hak milik sendiri.
.
Saya juga ada dagangkan lipstik Labiotte boleh atasi masalah bibir kering dan mengelupas, cuba anda bayangkan saya ni lelaki jika guna pakai pula produk sendiri lipstik yang saya niagakan warna merah menyala itu apa anda rasa? Auuw..
.

===============================
.
Whatsapp saya klik di sini -->  Contact Me Via Whatsapp
.
Ingin tahu bagaimana? call/whatsapp di talian 012 - 645 9881
.
Add Facebook Apit atau 

fb chat messenger - klik di sini! .
.
#MrCuckoo #MuncetCuckoo #MuncetGlobal #GNS


===============================

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).