Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Perempuan yang cantik di mata lelaki - (kisah suami isteri 18sx).




Kenapa perempuan 'huduh' suami sayang..😊😌
.
Ok malam ni kita baca topik 18sx.. Kenapa ramai suami ceraikan isteri cantik dann kemudian kawen dengan perempuan yang huduh..
.
Persoalannya 'kebanyakan'..😉
.
Ni ado kaitan dengan fitrah (nafsu).. Dan hadis.
.
Baiklah Apit mulakan sedikit demi sedikit.. Nak midnight dah ni. Nak tido awal.. Ahaks.
.
Kesetian lelaki tidak di ukur dengan keensemannya... Kesetiaan lelaki di ukur dengan hatinya iaitu ketaatannya pada Ilahi..😉
.
Tuan puan kena faham kewajipan tugas isteri bukan sediakan makan dan minum.. Tuan puan boleh makan di kedai atau warong atau pun kedai D'pinky kawan Apit tu..
.
Kewajipan isteri bukan memasak.
.
Tidak memasak bukan kesalahan bagi para isteri.. Kesalahan nya ialah tidak menemani suami makan..
.
1) Suami akan makan ditemani Syaitan jika sendirian.. Dan akibatnya mudah bergaduh dan bercerai. Ini hasutan setan. Nabi pun ajar makan secara berjemaah..
.
Pernah dengar hadis syaitan mencari tempat bermalam bila kita masuk rumah dan makan, kita tak baca Bismillah?
.
Tips makan berjemaah ni penting.. Ayah Apit sendiri pun mengakui akan pentingnya makan berjemaah bersama keluarga..
.
Ada sesi perbincangan, bertegur sapa dan sebagainyo bila makan berjemaah ni.
.
2) Pernah dengar hadis tentang isteri kena laknat malaikat?
.
Isteri jika menolak untuk bersetubuh (ada alasan sepatutnya) wajib qadha secepat mungkin. Ganti balik... Ada hadis menyebut isteri akan dilaknat sampai subuh jika menolak perlawaan suami..
.
Isteri memang terer bab memasak, bila dah siap masak tolong jangan biar suami makan sensorang..
.
Yelah dah la masak pas masak sambung balik lipat kain, tenok tibi..
.
Tolong, temani suami.. Jika malas nak teman suapkan suami..😂
.
Yelah.. Masa nak setubuh kenkadang demam, penin, letih...
.
Dah sihat cepat-cepat cakap 'bang i dah ready ni'..😂
.
2 Point tu je.. Tak banyak.. Apit bukan ustaz.. Tapi Apit ada belajar ini semua.. Apit share aje..
.
InsyAllah.. Isteri yang layan suami makan dan tidur akan membuatkan SUAMI fikir 100 kali sebelom bercerai...
.
Ustazah Zaleha pernah pesan kat Apit dulu.. Perempuan ni boleh tahan 40 hari nafsu seks (macam tempoh nifas), tapi para lelaki seminggu je pun dah tak boleh tahan.. Huhu..
.
.
-Apit Pemalu-
.
Ada soalan tak sebelom subuh esok? Ahha..
.
.
Tag: perempuan cantik, perempuan cantik Malaysia, Malaysia boleh, Malaysia tanah airku, gadis cantik, perempuan huduh, perempuan jelik, cewek cewek cantik, Yang ertinya Cantik, perempuan paling hodoh di dunia, perempuan paling cantik di malaysia, perempuan cantik di mata lelaki, wanita tercantik di dunia tanpa make up.
.

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).