Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Bulan penuh super moon di Malaysia hari ini.


Agak bizi Today. Line internet tak clear sini nak wasap dan update FB.. 2 post je sempat harini. Besar jugak nampak bulan hari ni.
.
Mesti korang banyak kali kuar masuk umah nak tengok bulan tapi tak nampak.. Ada awan, tak dapek nak tengok bulan supermun malam ni.. Kann?
.
Kena Alternatif lain. Senang ke nak gi bulan..😂 Senang kot kalau ado super power, tapi itu mustahil la...
.
.
#SuperMoon #SuperMun #SuperMuncet #Muncetglobal #VigoryChocolates #CoklatHalal .
.
Tag: Bulan besar, whatsapp tak clear, line tiada, line internet macam siput, bersyukurlah, bulan gaji, cukup bulan, datang bulan, bulan penuh, bulan purnama, bulan mengambang, aku superman.
.
.

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop