Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Malu berniaga harus dikikis sifat malu itu - Fikiran positif.



Nak berniaga tak perlu malu-malu. Jangan dilayan fikiran 'negatif'.
 .
> Malu niaga pasar malam.
> Malu berniaga depan bank.
> Malu mula berniaga.
> Malu niaga offline.
> Malu niaga online.
> Malu buka car boot sales.
> Malu orang nampak, jatuh stended.
> Malu orang nampak niaga online.
> Malu nanti orang tak boli.
> Malu cari mentor yang dah berjaya.
> Malu nak Follow up.
> Malu nak Marketing.
> Malu nak close sell.
> Malu jadi Dropship.
> Malu dihina jejiran/kawan.
> Malu kat orang jika gagal.
> Malu nak mulakan.
.
Buang sifat malu 'tak bertempat', perasaan itu boleh diatasi dengan 'mencuba dan terus mencuba' dan mulakan langkah untuk berjaya dan berkembang. Berniaga sorok-sorok sampai bilo nak berjaya?
.
-Apit Pemalu-

2 comments

  1. betul tu....kalau ikut kan rasa malu tu tak kemana lah jawabnya

    ReplyDelete

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).