Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Jawatan Kerja Kosong Kilang 2017



[Jawatan Kerja Kosong Kilang 2017]
.
Lokasi: Nilai 3 dan Sendayan Techvalley, Negeri Sembilan.
.
Production Technician (Juruteknik Produksi) basic gaji RM1500 + RM100 (elaun teknikal).
.

============================

FIBERTEX PERSONAL CARE SDN BHD.
Is a market leader in spunbond/spunmelt nonwovens for different applications in diapers, feminine hygiene and adult incontinence care products.

"Dear all,
.
Kindly be informed that we will be recruiting Production Technician positions very soon. We are inviting you to participate in our company. .  We also welcome recommendation for positions such as Supervisors, Lab Officers, Mechanical Engineers, Electrical Engineers, Maintenance Technician, Print Technicians, and etc". - Fibertex Personal Care Sdn Bhd.
.
Berminat kerja kilang dan nak tahu lagi?
.
Call/whatsapp: Encik Apit 012 645 9881
Email: admin@muncet.net
.
Sila share jika membantu.😊
.
Add Facebook Apit atau fb chat messenger - klik sini!

=============================
 
Whatsapp BERMINAT jika anda mahu kerja kilang☺☺
.
Whatsapp saya klik di sini -->  Contact Me Via Whatsapp
.
Ingin tahu bagaimana? call/whatsapp di talian 012-6459881
.
Add Facebook Apit atau fb chat messenger - klik di sini!

.
.
Tag: Kerja kosong, jawatan kosong, kerja kilang, kerja juruteknik, kerja kilang di Seremban, best ke kerja kilang, kerja kilang sahaja, kerja kilang di Nilai 3, kerja kilang sara keluarga, bapaku pekerja kilang, apakan daya kerja kilang, hikayat pekerja kilang, aku kerja kilang, menjana ekonomi Negara.

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop