Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Internet SLow Bona.. Emo

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

SeteLah Sekian LaMo Pakai StreamYX, Memulo dok banda Upgrade dari 1Mbps ke 4Mbps - Rm140/bulan.. Bilo dok kek KAmpung Downgrade balik Dari 4Mbps ke 1 Mbps - Rm110/bulan.. Kali ni Terpaksa Terminatekan StreaMYX .. Dah Potong StreamYX bulan November 2011, Kenapa Potong? JawaPAn: Saya Potong sebab pindah ke Taman perumahan baru..



Sebab apo PindaH? JawaPAn: Sebab Tuantanah Rumah Sewa Pertamo nak tinggal, pindah ke rumah Sewa ke-2 plak. PAstu pindah lagi untuk kali yang ketiga.. Taman baru.. Taman BARU TAkda Talian telipon (TMnet tak pasang laie)...


Pakai lak broadband Celcom 4Gb - Rm68/bulan , PergHHH.. Kadang-kadang Tension nak buat kijo... Nak tunggu UniFi lambat lagi ler.. Pakai Celcom Broadband  pado 28 February 2012 sampaii lani... Tapi elok juge dari tiada INTERNET dirumah...

Target SeterusNye nak Membeli DreamBOX (DM800hd)...

StreamYX tetap dihati... huhuhu... (GoLAK JAHAT)...







1 comments

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop