Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Segera memberi kemaafan - Usah ada sengketa sesama insan.


Kita sering mengharapkan bertemu Ramadan tahun hadapan, namun masih bersengketa sesama insan.

Kita sering mengharapkan bertemu Ramadan tahun hadapan, namun masih melakukan kerosakan.

Kita sering menjaga hubungan dengan Tuhan, namun bersengketa sesama insan.

Kita sering menjaga hubungan dengan Tuhan, namun memutuskan hubungan sesama insan.

Lupakan sengketa di antara kita, kembalilah kepada fitrah. Mengapa harus ada benci sesama kita sedangkan kita lahir dari satu KEMESRAAN.

Demi Tuhan, cinta itu perlu diperlihara, rasa cinta perlu diungkap dengan baik. Rasa cinta itu adalah fitrah.. Ianya bermula dari HATI. Dengarkan suara hati yang paling dalam.

Biarlah yang akan memisahkan suami isteri, adik beradik, ibu bapa, saudara mara dan kawan-kawan adalah KEMATIAN, Usah biarkan EGO menguasai jiwa kerana hati pasti menderita dan merana.
.
Bertemulah, maafkanlah, tak perlu kata apa-apa...
.
.
-Apit Pemalu-
#CHRMZB

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop