Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Apa itu Group Support Like (GSL) - Apit Ejen GSL.


Secara asasnya GROUP SUPPORT LIKE (GSL) adalah kumpulan yang memberi like dan komen kepada posting kita di facebook personal (bukan robot dan bukan auto like).
.
GSL bukan sekadar LIKE, ada yang berkongsi ilmu, ada yang update status facebook yang positif, ada yang berjumpa mentor-menti, ada yang jumpa 'lubuk' edar produk, ado yang mencari network baru dan persekitarannya 'positif'.
.
Kita juga bukan sahaja mendapat like dan komen dari rakan-rakan GSL, kita turut BELAJAR bagaimano mahu 'buat' kandungan isi (content) post fesbuk yang 'berkualiti' agar kita 'kekal' mendapat 'Engagement' (a social engagement) yang tinggi di fesbuk (TANPA mengharapkan rakan GSL lagi - Natural Way of Getting Likes). Dengan engagement yang tinggi ado potensi 'posting' facebook kita di lihat oleh 'orang luar' (selain rakan dalam friend list kita).
.
Apabila pos fesbuk kita mendapat RAMAI 'like, komen dan share' daripada orang lain, itu adalah salah satu 'Return of Investment' (ROI) kepada kita dari segi PEMASARAN (marketing). InsyAllah.
.
Sertai GSL (Group Support Like) tuan puan bakal dapat👇🏿:
.
+Class online selama seminggu di dalam group fesbuk.
+Sahabat positif 149 orang.
+Ebook 100 posting tarik like .
+Ebook pengurusan kewangan cara newbie . .
.
Ado "task" sambil santai-santai siram pokok bunga pon boleh buat task.
.
.
Ingin tahu bagaimana? call/whatsapp di talian 012-6459881
.
Add Facebook Apit atau fb chat messenger - klik sini!
.
.
Apa itu Group Support Like Premium (GSLP)? - Klik di sini!
.
HTAG: #ApitEjenGSL #GSLP #MuncetGlobal #VigoryChocolates

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop