Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Bateri telefon cepat kong nak ditukar, beli kat mana? Abangkan ada #PPHARJ okey! (Pepehal Awak Rojer).



Oh ya, dua hari lepas ada customer abang oder bateri Samsung Tiga, RM40 siap upah abang sebagai #HaTukangRunner RM10. Waranti dua minggu dari tarikh abang beli, resit ada abang bagi.

Abang dapati ramai pelanggan abang takda masa nak pergi ke kedai untuk membeli bateri, oleh kerana masa itu emas abang rela runner ke sana dan sini.

Adik adik, kaka kaka, avang avang, pak cik pak cik, makcik mak cik di luar sana jika mahu guna khidmat abang ni rojer aje tau,

1. Nyatakan model telefon.
2. Masalah telefon.
3. Abang pos.


Apabila abang dah bangun tidur abang akan cek semua medium yang boleh abang dihubungi (#PPHARJ - pepehal awak rojer je okey!).

Ha bukan itu sajo, jika ada masalah bateri kereta pun boleh telefon abang, abang pernah jumper dan tukarkan bateri sampai ke Putrajaya tau, maka orang Seremban - Nilai rojer abang. Jika nak jumper wayar kabel 200 Amp rojer abang. Abang ada jual RM85 je. Ingat rojer abang tau.. Biar abang je pemalu.



.
.
#HaTukangWiring #HaTukangEjas #HaTukangRepair #ApitPemaluNgat #HaBarulahGlobal #HaItuMacamLah 

Tag: Bateri Samsung, nak beli bateri henset, kat mana beli bateri, terminal one, beli bateri online, henset problem, bateri tak boleh on, beli bateri Samsung, awak pos bateri, bateri henset rosak, mana nak dapatkan bateri, bateri telefon cepat habis, bateri telefon rosak, beteri telefon kong, bateri telefon kembung, bateri telefon cepat habis je, bateri telefon baru.

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop