Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Bisnes dan usahawan yang kreatif - Kreativiti Dan Inovasi wujudkan peluang perniagaan (Muncet Global).



Bayi yang baru lahir tidak mungkin langsung boleh berlari. Ia mula-mula harus belajar merangkak, kemudian berjalan dan masa yang samo belari.

Begitu jugak untuk menggapai IMPIAN mengunokan tangga. Kita harus mula memanjat anak tanga yang pertama, kedua dan seterusnya.

STEP BY STEP.

Jika anda mahu BERJALAN menuju kejayaan, mulakan dari tahap paling bawah. Jika tiba-tiba anda bermula dari atas, anda ibarat "belon yang ditiup sehingga meletop."

EASY COME EASY GO.

Buah tembikai juga tidak boleh dimakan sebulat begitu sahaja, perlu dipotong-potong, barulah boleh dimakan bersama ramai-ramai..

Tak perlu memaksa diri, bersabarlah.. Mulakan dengan apa yang ada di tangan.
.
.
Selamat hari lahir untuk ku.. Esok. Hu hu hu. 😘🌸🌺
.
#HappyBestday

"Dalam proses hidup kita perlu merangkak, berdiri, berjalan dan kemudian berlari begitu juga dalam berbisnes, mulakan apa yang ada di tangan." -Apit Pemalu-

Hari ini buat esok belum tentu berjaya, buat sampai dapat! Yeah.

0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop