Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Rumahku.. Bukan ku punyoo..


-RUmah Wan Den "P.B"-  

Dan Yang BerPAga dan Gamba Kek Bawah Ni RuMAh Wan Den Kek PAsiR BoSA, GeMAs , Negri 9 (Pasir Bosa).... NAmpAk MAcamTakDo OranGkan.. MeMAng TAKdo PoN.. TaPi LAni RuMAh ni Dah RoBoh SoBAb PAkCik Den Wek RumAh BAru Dan MeNeTAp Kek Cini DaH, StAt TAun 2008..

______________________________________________________________________

RuMAh NeneK Den keK "B.P"-

 AteH Ni RuMAh NeneK den Kek SimPAng 5, Batu PAhat..JoHoR..(TeLoK BaKoNg, TapaK LAmo)... KonO TAmBak Ngan BAtu Krikil 2, 3 LApih Sobab TanaH LemBut SoBAb DeKat Ngan PAntAi.. Yg TiNggAL LAni MAk Tam, PAk TAm & NEneK aje..

_______________________________________________________________________________



RuMAh Pa & Ma -

Ha.. ni La rumah DimAno Den MemBeSaR Dan BerTeduH... Dari Saat KeLAhiRaN..

______________________________________________________________________________ 

- RuMAh SeWaaN -

RuMAh Ni Den SeWo NgaN KEnGkawaN Dari JoHoR, DuLu DaRi PerAk, MLaKo PoN Ado,.. PeLbaGai KareNah TeTaMu Den Ponah JumPo Maso TiNggaL kek Sini.. WaLaUpOn UsaNg, taPi KuKuH UnTuk MeNeDuhKaN Kami SeMuO.. 

_____________________________________________________________________

-RuMah TeRakHiR DeN-


Yang Ni GamBar HiaSaN Aje.. Tak TAhu La MAcam MAne gUpenYe NaNti " DeN PuNye " GuMAh.. Ntah AdE Ke TAk.. WallahuaLaM..



0 comments:

Post a Comment

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop