Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

Selamat Hari Raya AidilAdha nov 2010


Semalam Hari raya aidil adha.. 17hb
Aku keje 7 petang hingga 7 pagi..
Kesian bini aku dok kat rumah tak p memane..
Adik aku pon tak balik kampong sebab keje kat GIANT..
NAsib Baik Nobita tak tau.. sizuka pon.

Semalam Jugak AKu tido je kat rumah...
Pas tido Bangun.. bangun tido balik..
balilk je tido, tido je tunggang tebalik...

_________________________________________

bini Majok... tatau cemane nak pujuk.. hmmm... #%#$%^!
20hb malam balik Poland..

1 comments

  1. majok laaaa.. tetiba ja kene pelangkong.. sabor ajelah..

    ReplyDelete

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).