Hai Awak, popular Post,
Klik di sini ya! ---->

HaraPanKu SetinGGi Gunung...





( ...Inilah hari yang paling sedih dalam hidupku
-Kamis-13-05-2010- 0100 a.m-
Demi pertemuan kita ini - Dalam Dunia Siber ini-
adalah yang terakhir..
Aku tak sanggup melihatkan kau pergi - Tapi PerGi La -
Meninggalkan aku menahan kepedihan - Takpa Aku tahaN sesorang-
Selama ini kita terlalu mesra - Ngada-Ngada AKuni -
Tapi kau telah meracun hati dan fikiranku - Aku Yang Nk PutuS -
Duniaku kini diseliputi mendung - Tapi tak Ujan -
Maka tersiksalah aku didalam kegelapan - Aku TangguNg Sorang TakPA -
Aku terpaksa melepaskan kau pergi - Pergi la aku Tak Kisah -
Demi diriku tak berharga lagi untukmu - akuni Kuli, Keje Kilang aje, GAji?? Hmm -
Biarlah kuterima kenyataan ini... ) - Itu Lah Aku -

Harapan setinggi gunung - Aku meMAng Impikan-
Berderai menjadi debu - Tapi Slalu Takdapat -
Mengapakah kisah sedih - Ujian Bagi ku -
Yang selalu ku alami - Dah Ditentukan -

Kupercaya padamu - MuNcet -
Dengan sepenuh hatiku - 78% -
Engkaulah cahaya - MAkiN MalaP UNtuk Ku -
Penerang jalan hidup - Dulu la, bukan Sekarang -

Tapi kau permainkan ( hatiku luka ) - AKu pon Memain -
Engkau sakitkan hatiku ( hatiku luka ) - Aku IngaT janda tu -
Sengaja kau bermesra - aku TAu -
Dengan dia teman barumu - Blog-blog, Chaters2, Intenet -

Apa daya ku ini - Kuli Kilang FiBer -
Engkau bebas membuat pilihan - Hak Ko, suke ati ko la Mun -
Tak dapatku halang kau kau kau kau kau - Aku Tak BolEh TAHAN -
Terhadap dalam cinta

hu... hu hu... - hahahaha -
Hatiku luka kerna kau - bEtul-Betul Luka sangat -
Yang tak bertimbang rasa - No KomProMi lagi mukTamad -
Kulepaskan kau pergi - Pergi la cari yang sesuai ok -
Asalkan kau bahagia ( hatiku luka ) - janji ko Bahgia -
Ketika kau melangkahkan kaki ( hatiku luka ) - Aku tak toleh lagi -
Jangan kau menoleh kepadaku - ko pon same -
Ku tak sanggup ( hatiku luka ) - Dalam Ati sape tau -
Melihat kau berlalu ( hatiku luka ) - Padan Muko Aku -
Hatiku... Luka... Lagi.......- eeeeeeeeeee -


_____________________________________________________

Biar la kU trima KenYataaN ini..... Ku PerCaYA DenGan SepEnUh HatiKu... Hatiku LAgi - lagi Dan LAgi TerLuKa...

1 comments

  1. apo luko2 nih...awk yg carik sndri sakit tu.da tu kot sakit sorg2 xpo...rmai yg t'libat...enth apo yg d carik gak eh....

    ReplyDelete

Anda bolehlah memberi sebarang komen, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan Email, anda juga boleh menghantar komen kepada Eden dengan tick kan pada "Anonymous" - (Eden akan cuba membalas SEGALA pertanyaan).


Klik Ha ODER NOW di bawah untuk Whatsapp eden:
Anda boleh memberi sebarang komen, cadangan, menghantar berita dan apa-apa jua maklumat pun yang berkaitan Apit Pemalu. Sekiranya anda tiada akaun blogger dan email, boleh juga dengan menghantar komen kepada kami dengan tick kan pada "Anonymous".. Sekiranya anda tiada kredit untuk membuat panggilan telefon kepada saya, sila tinggalkan nombor telefon anda di ruangan komen (enter your comment) dan saya akan cuba menghubungi anda dengan kadar segera.. Ha Terima kasih!

Apit Pemalu, everything is good here! Call/Whatsapp: 012-645 9881 #ApitPemalu #ApitShy #HaMHY #HaIbnuYaakop